Historien

Hvordan det hele begyndte

Virksomheden havde dets spæde start i 2010, hvor tidligere ejere, Martin Abild Jensen og Mikkel Schrøder Uldal, kom på den idé, at de ville lave deres eget event bureau. Det hele startede hjemme i garagen, hvor de indkøbte diverse småting for, at kunne hjælpe de første kunder med at stable deres event på benene. Med Martins baggrund og netværk fra Parken Sport & Entertainment, kombineret med Mikkels skuespiller baggrund, tog det hurtigt fart.

Mikkel vælger senere at fratræde sin stilling for at fokusere 100% på sin skuespillerkarriere. Tina og Martin starter et samarbejde op, som udvikler sig til et professionelt partnerskab.

I 2022 træder Martin ud af virksomheden for at forfølge nogle af hans andre drømme. 

til Hvor vi er i dag

Virksomhedens medarbejderstab består i dag af en produktionsleder, en marketing- og SoMe ansvarlig samt Tina selv, ejer og direktør af virksomheden. Foruden de tre daglige ansigter på kontoret, beskæftiger vi en lang række af freelancere, heraf afviklere, tjenere, praktikere, hænder til opbygning og nedtagning og lignende positioner. Ressourcer der indhentes ude fra og til dagligt betragtes som værende en del af Circle Company – også blandt kunder. 

Circle Company tilbyder primært arrangementer, som henvender sig til de større forsamlinger. Virksomhedens services spænder bredt og inkluderer alt fra rådgivning, projektledelse, konferencer, fagdage og alle former for festlige begivenheder og sport events. 

Virksomheden drives i dag af et tårnhøjt ambitionsniveau og styrkes af de stærke relationer til kunder og andre samarbejdspartnere.